Här hittar du unika handgjorda smycken.
Vintageinspirerade bilder bakom glas med
en ram av tenn, silver och koppar.
Ingen berlock är den andre lik.
Berlockarmband med pärlor och små
ramar med vackra bilder. Du kan även beställa
ett eget fotosmycke av eget valfritt fotografi som jag
kan redigera efter ditt önskemål.

fredag 28 augusti 2009

Hej!
Kul att du hittade hit. På den här bloggen kommer jag att visa bilder på olika smycken som jag gör. Håller på att lägga upp en del på min Webshop och det tar lite tid eftersom jag håller på att plocka bort alla gamla artiklar som jag hade förut. Efter helgen är det nog ganska färdigt.

Så här ser mina smycken ut. Om du klickar på bilden så blir den större.
Berlockerna är av glas och ramen runtom består av koppar,tenn och silver som löds för att ge ett riktigt charmigt och gammeldags utseende.
Alla bilder som jag använder mig av är Vintageinspirerade samt en del är bilder i från Bönekort.

Här kan du se de olika slags bilderna som jag använder mig av. Jag gör dem i olika storlekar och varje berlock blir olika.
Här är det några som är med bilder i från bönekort. Bibeln som de ligger på är Engelsk och är jättegammal.
Här i skålen ligger det några med "Vintage Ladies" bilder. Charmiga eller hur??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar