Här hittar du unika handgjorda smycken.
Vintageinspirerade bilder bakom glas med
en ram av tenn, silver och koppar.
Ingen berlock är den andre lik.
Berlockarmband med pärlor och små
ramar med vackra bilder. Du kan även beställa
ett eget fotosmycke av eget valfritt fotografi som jag
kan redigera efter ditt önskemål.

söndag 11 oktober 2009

Berlockarmband

Här kommer lite berlockarmband. Blandade pärlor, fina berlocker av olika slag samt "vintagebilder" i söta små ramar. Armbanden är helt Bly och Nickelfria.

Vintage Bride. 395:-

Pink Ladies. 295:-


The Kiss. 295:-

Pink Ladies. 325:- Såld


Vintage Shoes. 395:-

3 kommentarer:

  1. WOW vilka fina armband-Kanonfina.Ja du är ju bara så himla duktig.ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~~-

    SvaraRadera
  2. Åh så fina armband,Pink Ladies el The Kiss, skulle jag vilja köpa av dej.Kan man byta ut fotona i de små ramarna ?

    Ha det gott !

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara gapa! Hur kan jag beställa ett "white bride" armband (kanske det står någonstans på din sida, men jag är SÅÅÅÅÅ IVRIG att få tag på ett dylikt, att jag spricker (med egna foton)!!!! Såg smyckena via Lantlifs Anette. Du är en underbar vän i nöden! Jag är såå glad för hennes skull! Nu skall jag fortsätta läsa din blogg...
    En stor kraaam från Pia

    SvaraRadera