Här hittar du unika handgjorda smycken.
Vintageinspirerade bilder bakom glas med
en ram av tenn, silver och koppar.
Ingen berlock är den andre lik.
Berlockarmband med pärlor och små
ramar med vackra bilder. Du kan även beställa
ett eget fotosmycke av eget valfritt fotografi som jag
kan redigera efter ditt önskemål.

söndag 11 oktober 2009

Fotosmycken

Ett fotosmycke är jätteroligt att ha eller att ge bort som present. Här har jag gjort några till min dotter Lina med några av våra djur. Då kan hon alltid ha sina "älsklingar" med sig.
Önskar du beställa ett fotosmycke av mig så mailar du mig en en bild som jag redigerar efter ditt önskemål. Storlek, färg, svartvitt eller sepia tex.




Det är också kul att ha sina barn i en liten ram som här. Ett berlockarmband med pärlor, berlocker och en liten sötnos. De äldre barnen vill inte vara med på bild på bloggen, men jag har dem i små ramar på ett av mina armband också.

1 kommentar:

  1. Vad gulligt.Vad himla duktig du är.Ha en skön söndag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera